Het kopen van een huis is een leuke en ook belangrijke stap in uw leven. Een stap die de grootste zorg behoeft. Of het nu om een appartement, huis, villa of bungalow gaat, het kopen van een woning is een zaak die zorgvuldig moet worden afgewogen. Een grondige oriëntatie van het aanbod is noodzakelijk om de juiste beslissing te kunnen nemen. Niet alleen financiële en juridische consequenties zijn van belang maar ook een goed gevoel. Doet u er goed aan een bepaalde woning te kopen? Voelt u zich er thuis? Nu, maar ook straks?

Onze ervaring en professionaliteit staan borg voor heldere adviezen en zakelijke onderhandelingen, waarbij voor onze cliënten regelmatig aanzienlijke financiële successen worden behaald.

Aankoopbegeleiding

Deze complete dienstverlening bestaat uit een flink aantal stappen.

  • Intake gesprek waarin wij onze dienstverlening uitleggen.
  • Indien u nog geen woning heeft gevonden worden uw woonwensen geïnventariseerd.
  • Zolang u zoekt ontvangt u van ons dagelijks al het passend woningaanbod (van alle NVM makelaars) in uw mailbox. Dit ontvangt u eerder dan de melding op Funda zodat u andere zoekers voor bent.
  • Een afspraak maken voor de eerste bezichtiging kunt u rechtstreeks met de verkopende makelaar maken of wij regelen dat voor u.
  • De eerste bezichtiging doet u zelf.
  • Zodra u een passende woning gezien heeft maken we een afspraak voor een gezamenlijke inspectie waarbij wij u op alle relevante aspecten van het huis wijzen.
  • Onderzoek ten aanzien van de woning op gebied van juridische zaken, milieu en bestemmingsplannen. Maar bijvoorbeeld ook naar vragen als hoe lang staat het huis te koop.
  • De aankoopstrategie wordt bepaald.
  • Wij voeren de onderhandeling met de verkoper om de woning zo aantrekkelijk mogelijk aan te kopen.
  • Wij zorgen dat uw belangen in de koopakte op een juiste wijze zijn gewaarborgd.
  • Indien u wenst kunt u een afspraak maken met een van onze hypotheekadviseurs die u ter zijde staat bij het afsluiten van een hypotheek en de noodzakelijke verzekeringen.
  • Voor de eigendomsoverdracht inspecteren wij met u opnieuw de woning om te controleren of de woning in de juiste staat aan u geleverd wordt.
  • Wij zijn bij de notaris aanwezig om te zorgen dat de eigendomsoverdracht vlekkeloos verloopt.
  • Na de eigendomsoverdracht zijn we er voor u zodat wij u bij eventuele problemen of vragen met raad en daad kunnen bijstaan.

De prijs van onze dienstverlening heeft een all-in prijs van € 1.500,- exclusief BTW.